La Unió Patronal Metal·lúrgica ha signat un acord amb Easyfairs Iberia, organitzador de l'esdeveniment Advanced Manufacturing Barcelona amb el qual la patronal passarà a ser col·laborador oficial d'aquest saló de referència que se celebrarà els pròxims 1 i 2 d'octubre a Gran Via de Fira Barcelona. L'acord s'ha signat des de les instal·lacions de l'Observatori Fabra de la capital catalana de la mà de la directora de la UPM, Magda Grau, i la responsable del Departament de Formació i Orientació de la UPM, Sandra Artigas. Per la part d'Easyfairs Iberia, va signar el director general, Óscar Barranco.
Aquest acord reforça la presència de la UPM en tots aquells actes i salons de referència que marquen l'agenda del metall a casa nostra. Així doncs, la UPM sortirà com a entitat col·laboradora al saló i la mateixa web de l'Advanced Manufacturing Barcelona i també hi haurà condicions especials de participació per a tots els nostres socis i sòcies, amb un 10% de descompte sobre el preu de l'estand per participar davant una agenda de contactes que compta, com a punt d'arrencada, amb 55.000 professionals de tots els sectors de la indústria. També es preveu una taula rodona on la UPM explicarà les seves aportacions en el dia a dia de les empreses.
Novetats de la segona edició
La Unió Patronal Metal·lúrgica informarà de tots els detalls per participar, visitar o gaudir d'aquest esdeveniment de referència de forma exclusiva. Després de l'èxit de la seva primera edició, Advanced Manufacturing Barcelona torna amb una proposta reforçada que amplia la seva oferta expositiva, formativa i de networking. Entre les novetats principals, destaca que aquest any l'esdeveniment incorpora quatre noves àrees temàtiques que reflecteixen les principals tendències del sector: Metal Working, centrat en mecanitzat, tall i conformat, soldadura i màquina-eina; Automation & Digitalisation, amb solucions per a la indústria connectada, automatitzada i processos intel·ligents; Additive Manufacturing, amb l'última impressió 3D i fabricació additiva; i Surface Treatment, amb innovacions en tractaments i acabats superficials. Aquestes àrees s'integren a Advanced Manufacturing Barcelona, on ja han confirmat la seva presència, empreses com ara Yaskawa, VLB Group, Bahco, Bollhoff, Emka, Fat, Lusavouga, Messer Ibèrica de Gasos o Oxiplant, entre moltes altres amb més del 70% de l'espai expositiu reservat.